duminică, 22 februarie 2009

SĂTUL DE RASISM.


Până aici!!!Vă spun sincer că sunt Sătul de atitudinea asta rasistă asupra a tot şi a toate...nu există stire la Tv fără ca urmărirea ei să nu mă facă să'mi zic în sinea mea că îi urăsc pe cei ce nu au altă preocupare decât să înjure,umilească şi să instige la ură de: rasă,religie,naţie,gen,profesie ş.a.m.d.Dacă singurul lor argument transformat uşor în soluţie e să eticheteze OMUL fie el ţigan,ungur,arab,român,italian-fără ca măcar să facă un minim efort spre a-l cunoaşte...atunci îmi voi face timp să le arăt că nu au dreptate.Cine eşti tu de îndrăsneşti să pui etichete?E uşor să arunci cu pietre când în ipocrizia ta te crezi deţinătorul adevărului...Adevărul tău are capul spart.Oare până când crezi tu "rasistule"(uite că nu m-am putut abţine să nu te etichetez)că vei mai fi suportat?Te asigur că placa ta e ruginită şi are zilele numărate.Nu uita că ura naşte ură şi eliberează monştrii.Spune NU RASISMULUI ŞI DISCRIMINĂRII!

Un comentariu:

  1. Emotiile care ne golesc de energie sunt cele care se nasc din teama.....
    Emotiile care ne daruiesc energie sunt cele care se nasc din IUBIRE
    Cu drag

    RăspundețiȘtergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *