luni, 14 noiembrie 2011

Mircea Geoană EXclus din PSD!

"Toată lumea este interesată de această urâtă poveste din PSD. Trăiesc o uriaşă dezamăgire văzând că şi BPN, trecând peste faptul că nu există niciun temei pentru o sancţiune atât de dramatică, trecând peste mascarada de ieri de la comisia de integritate, a continuat peocedura de excludere a mea din PSD. Le este oare atât de frică de Geoană încât să nu mă invite la două birouri permanente la care au discutat acest subiect, le este atât de teamă de Geoană încât să nu aibă minima decenţă să mă invite pentru a-mi expune argumentele în faţa comisiei de integritate a partidului?.
Care sunt acuzele? Se pare că s-a şi uitat de unde a plecat. Faptul că nu am dorit să cedez funcţia de la Senat adversarilor politici? Faptul că am o relaţie bună cu America? Faptul că am vorbit despre eventualitatea unei candidaturi la preşedinţia României la alegerile următoare? Sau poate simplul fapt că exist, că vorbesc, că gândesc şi că mă comport ca un om politic matur şi important","Dacă unui fost preşedinte de partid i se întâmplă aşa ceva, stau şi mă gândesc ce protecţie poate să aibă un membru obişnuit de partid, ce protecţie are cineva care are o idee divergentă cu conducerea partidului. Îmi este teamă că în acest moment se închide cu un zgomot surd capitolul în care democraţia în PSD era regula, şi nu excepţia. Pare să se întoarcă negura perioadei bolşevice în partidul nostru. Este mare păcat şi acest lucru mă doare mai mult decât ceea ce s-a întâmplat în această săptămână neagră. Nu m-a deranjat aproape deloc gălăgia pe care Ponta a făcut-o în această săptămână, m-a durut mai mult tăcerea prietenilor mei.Unul câte unul vor fi executaţi în acelaşi mod. Cei care mi-au fost prieteni şi cei care l-au susţinut pe Ponta. Acest joc de acaparare completă a puterii în partid este periculos pentru un partid democratic, dă un semnal foarte prost pentru electoratul nostru"."Dacă astăzi Ponta creează un astfel de scenariu, cum se va comporta dacă va ajunge preşedintele României, cum se va comporta atunci? Dacă astăzi joacă o ruletă rusească, inclusiv cu şansele opoziţiei de a câştiga alegerile viitoare, cu riscul de a avea o hemoragie importantă în partid. Cred că gesturile din aceste zile sunt mai grave decât destinul politic al lui Geoană care va continua. Nu ştiu unde deocamdată. Dreptul la existenţă politică şi afirmare politică este al fiecărui cetăţean român. Şase luni am fost suspendat din partid pentru că am susţinut alianţa cu liberalii. Când Ponta şi BP spuneau că vom câştiga singuri peste 50%. Acum suntem pe cale cu PNL şi PC să nu facem 50%. Exclus din partid pentru faptul că deranjez prin simpla mea prezenţă dorinţa de putere absolută a tânărului actual preşedinte. Aceste gesturi nu rămân fără urmări. Cred că în acest moment această fărădelege reprezintă unul dintre cele mai triste momente ale acestui frumos şi mare partid. Va fi consemnat ca un moment ruşinos în istorie", "Modul la care au fost reduşi la tăcere oameni independenţi în gândire, oameni pe care îi credeam curajoşi, îmi arată că acest stil de management al partidului e pe cale să producă efecte.Va aduce disciplină şi tăcere în partid, dar nu va aduce performanţă electorală. Acelaşi lucru va fi plătit şi de colegii liberali care în loc să îl sfătuiască pe Ponta să se abţină, au mers pe aceeaşi linie. Nu aşa demonstrezi că eşti lider puternic omorând tot ce înseamnă contra- candidat în propriul partid. Dacă acest tip de leadership se va realiza pe viitor, Traian Băsescu va fi mic copil pe lângă aceşti lideri. Spun asta cu mult regret", "Îmi este teamă că în acest moment se închide, cu un zgomot surd, capitolul în care democraţia în PSD era regula,şi nu excepţia".

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *